تهران سئو

سئو تهران

تهران سئو

سئو تهران

سئو یا بهینه سازی برای موتور جستجو چیست؟

سئو مخفف Search Engine Optimization است و یکی از مراحل مهم و پر اهمیت در طراحی و داشتن یک سایت می باشد. سئو یعنی پیاده سازی هر آنچه که به شما کمک کند که به صورت طبیعی جایگاه بهتری در نتایج موتورهای جستجو داشته باشید. ممکن است تغییرات کوچکی در راستای بهینه سازی یک وبسایت انجام پذیرد که به نظر اثر آن ناچیز باشد ولی هنگامی که موارد متعدد کوچک در یک سایت اصلاح شوند، تاثیر آن محسوس خواهد بود. ممکن است شما کار طراحی سایت را به پایان رسانده باشید اما هنوز آن طور که انتظار داشتید بازدید کننده ندارید! در واقع مشکل اینجاست که شما هنوز روی یکی از راه های خیلی مهم و مفید افزایش بازدید طراحی وب سایت کار نکرده اید یعنی همان بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو گر مانند گوگل ، یاهو ، بینگ.


۱ . بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) یا سئو سایت چیست؟

سئو (بهینه سازی وب سایت در گوگل) یک‌ رشته بازاریابی است و تمرکزش بر آن است تا در نتایج موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید. سئو وب سایت شامل تمام پارامترها و اقداماتی است که شما برای کسب رتبه در گوگل و سایر موتورهای جستجو , افزایش ترافیک ورودی به سایت و مطلع شدن موتورهای جستجو از وب سایتتان انجام می دهید. جنبه‌های بسیاری برای  سئو  وجود دارد، از بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی گرفته تا ساخت لینک های داخلی و گرفتن بک لینک از سایت های مرتبط, که همه را شامل می شود. در این آموزش سئو رایگان به بررسی نحوه بهینه سازی وب سایت وردپرس در گوگل و موتورهای جستجو پرداخته ایم. بنابراین در انتهای آموزش یاد می گیرید چطور سایت وردپرس خود را سئو کنید.

دقت داشته باشید بهینه سازی سایت فقط برای موتورهای جستجو نیست بلکه شما باید طراحی سایت و سئو خود را برای کاربران تان انجام دهید.



۲ . چرا وب ‌سایت من نیاز به بهینه ‌سازی در گوگل و موتورهای جستجو دارد؟

اکثر ترافیک وب توسط موتورهای جستجو عمده تجاری، مانند گوگل، بینگ و یاهو ایجاد می‌شود. اگرچه رسانه‌های اجتماعی و انواع دیگر ترافیک‌ها در ایجاد بازدیدکننده به وب‌سایت شما تأثیر دارند، ولی موتورهای جستجو اصلی‌ترین روش هدایت برای کاربران اینترنتی هستند.

موتورهای جستجو با توجه به محتوای ارائه‌شده توسط شما ترافیک هدفمندی برای کاربرانی که آن را جستجو می‌کنند، فراهم می‌کند.  اگر موتورهای جستجو نتوانند سایت شما را پیدا کنند و یا شما نتوانید مطالب خود را به پایگاه داده‌های آن‌ها اضافه کنید، فرصت‌های باورنکردنی را برای ایجاد ترافیک در سایتتان از دست خواهید داد.

جستجوی پرس‌وجوها – کلماتی که کاربران در جعبه جستجو تایپ می‌کنند، ارزش فوق‌العاده‌ای را حمل می‌کنند. تجربه نشان داده است که ترافیک موتور جستجو می‌تواند باعث موفقیت و یا شکست یک سازمان شود. ترافیک هدفمند به یک وب‌سایت می‌تواند باعث تبلیغات، درآمد و بی‌نظیری و بدون رقیب بودن در بازاریابی را فراهم کند. بنابراین سرمایه‌گذاری در سئو و بهینه ‌سازی سایت برای موتورهای جستجو از جمله گوگل می‌تواند نرخ استثنایی از بازگشت سرمایه را در مقایسه با انواع دیگر روش‌های بازاریابی به وجود آورد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.