تهران سئو

سئو تهران

تهران سئو

سئو تهران

سئو یعنی اینکه گوگل بفهمد حال سایت مان خوب است

حتما به عنوان صاحب کسب و کار اینترنتی بارها و بارها واژه سئو را شنیده اید و می دانید که سئو چه قدر ارزش هزینه کردن دارد. در چند سال اخیر، کسب و کارهای آنلاین سیر صعودی داشته و برای اینکه جزو برترین ها باشند و در صفحات اول گوگل قرار بگیرند، به سئو رو می آورند. سئو برای بهتر دیده شدن برند کسب و کارهای اینترنتی کمک می کند.  با سئوی حرفه ای می توانید خود را به گوگل بشناسانید و به او بفهمانید حال سایتان خوب است. در این بازارهای پر رقابت کسب و کار، جای خالی سئو و کارشناس سئو احساس می شود. بسیاری از صاحبان کسب و کار اینترنتی برای ربودن گوی رقابت در این میدان، هزینه های هنگفتی را برای حفط برندشان می پردازند و این کار با سئو شدنی است. 

 

بهتر است از قبل کمی با مفاهیم سئو آشنا شویم تا هنگام مراجعه به یک متخصص سئو، دچار سر درگمی در درک اصطلاحات سئو نشویم. 

 

سئو چیست؟

 

سئو SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization است که به طور کلی معنی آن بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. به عنوانی می توان گفت که سئو ،تمرین و تکرار مراحل بهبودسازی و ترقی بخشیدن یک وب سایت به منظور افزایش آمار بازدیدکنندگانی که از طرف موتورهای جستجو معرفی می شوند است. 

 

انواع سئو

 

سئوی داخلی یا on page : سئو درون صفحه به کنترل مستقیم کدها و یا محتویات وب سایت شما اعم از متن، تصویر، پیوند و … مرتبط می‌شود

 

سئوی خارجی یا off page : بر خلاف روش داخلی که توسعه وب سایت با کنترل مستقیم بالایی انجام می‌شد، روش بهینه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهایی است که در خارج از وب سایت شما انجام می‌شود.

 

سئوی کلاه سفید: در اصطلاحات فنی این حوزه، سئو کلاه – سفید به مجموعه تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های که از قوانین و راهنمایی‌های موتورهای جستجو تبعیت می‌کنند، اشاره دارد. 

 

سئوی کلاه سیاه: به عبارتی دیگر اصطلاح سئو کلاه  سیاه اشاره به مجموعه‌ای از دستورات دارد که به منظور فریب، بازی و دستکاری الگوریتم‌های موتورهای جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندی بالا، بکار می‌رود. 

 

پیاده‌سازی سئو معمولا کار زمان‌بری است و طبق الگوریتم و برنامه‌ای خاص جلو می‌رود. در پیاده‌سازی سئو و بهینه‌سازی یک وبسایت باید برنامه‌ای از پیش تعیین شده و تحلیل شده تبیین شود. این برنامه‌ریزی یک برنامه مدون و منسجم طبق گفته‌ها و قوانینی است که گوگل به آنها اشاره کرده است.

 

در صورت عدم رعایت قوانین سئو، گوگل سایت مورد نظر را جریمه میکند.  با دانش نسبی سئو نمی توان تا حدود زیادی موفق شد. در اینجا متخصص سئو به داد سایت ها می رسند. متخصصین سئو کسانی هستند که  برای  وبسایت ها در صفحه اول تا سوم گوگل جا باز می کنند. برای اینکه سایتتان را به دست کارشناس سئو بسپارید، بهتر است در مورد توانایی ها و ویژگی های یک سئو کار حرفه ای اطلاعاتی به دست بیاورید.  در ادامه به این موضوع می پردازیم. 

 

متخصص‌های کلاه سفید گوگل همان افرادی هستند که تمام قوانین وضع شده از سمت گوگل،  اعم از تولید محتوای ارزشمند، دریافت بک لینک معتبر، بهینه‌سازی کد و … را رعایت می‌کنند. به طور قطع بهره‌گیری از کمک و مساعدت یک متخصص کلاه سفید سئو بسیار کارامدتر از یک شبه متخصص در این عرصه است. در مقابل گروه کلاه سفید، گروه کلاه سیاه قرار دارد که از قوانین گوگل یا اطلاعی ندارند، یا اگر دارند برای انجام یک پروسه سرسری و سهل قوانین را زیر پا می‌گذارند. پس بهتر است به گروه اول اعتماد کنید

 

یک متخصص سئو، چند گام مهم برمی دارد:

 

1. چک کردن دامنه و هاست سایت، آنالیز داده های سایت، سرعت سایت، و تمام مسائل تکنیکی که در بهینه سازی سایت بسیار اهمیت دارند.

 

2. سرچ کلمات کلیدی با استفاده از ابزارهای سئو، و آنالیز سختی و میزان سرچ کلمات. 

 

3. ایجاد محتوای خوب برای سئو داخلی یعنی محتوایی که دارای عنوان خوب، توضیحات مفید، بیشتر از 2000 کلمه و دارای لینک ها و عکس های خوب باشد و سرعت خوب برای لود شدن تصاویر. بخش اصلی سئو داخلی، لینک سازی داخلی است.

 

4. کار با سئو خارجی؛ یعنی ایجاد هر گونه لینک سازی در خارج از سایت. 

 

اگر چه در این زمینه افراد معدودی هستند که فعالیتی مفید و ثمربخش دارند؛ اما با کمی جستجو می‌توانید یک سئوکار برجسته بیابید.

 

مصطفی علیزاده از معدود سئوکارانی است که در این حوزه خوش درخشیده است. وی در حال حاضر مشاور سئو و مدیر سئو گروه تهران سئو است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.