تهران سئو

سئو تهران

تهران سئو

سئو تهران

سئو چیست؟

SEO مخفف Search Engine Optimization یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد.در گذشته طراحی سایت به شکل امروزه حرفه ای و پیشرفته نبود و طراحان سایت توجه خاصی به مسئله سئو وب سایت نداشتند اما امروزه وب سایتهایی که این اصول را رعایت نکنند قطعا جایی در موتورهای جستجو نخواهند داشت.


کلمات کلیدی : موتورهای جستجو به شکلی طراحی شده اند که بیشتر به دنبال صفحاتی می گردند که دارای کلمات کلیدی باشند.این کلمات که البته باید حتما با متن مطلب شما تطابق داشته باشد راهنمایی واضح برای موتورهای جستجو هستند.سعی کنید از گذاشتن کلمات کلیدی دروغین برای وب سایت خود خودداری کنید که این کار از نظر موتورهای جستجو نمره منفی دارد.برای مثال کلمه اول آموز در این وب سایت به عنوان کلمات کلیدی به کار برده شده و در جستجوهای گوگل وب سایت ما بعد از نوشتن این کلمه بالا میاید.


تبادل لینک به سایت های معتبر: تبادل لینک به سایتهایی که در گوگل نمره خوبی دارند بسیار تاثیر مثبتی در روند بالارفتن سایت شما در گوگل دارد.به شکلی که موتورهای جستجو همواره در حال رصد کردن رفت آمد کاربران از سایت شما به سایتهای دیگر و بلعکس هستند.تبادل لینک باید با سایتهایی انجام شود که ارزش مطالب و کاربران آن بالا باشد.


مطالب تکراری نگذارید: از گذاشتن مطالب تکراری و حتی تصاویر تکراری خودداری کنید.مطالب یونیک به بالا رفتن سایت شما کمک میکند.


ساخت محتوا: قطعا یکی از مواردی که سایت شما را در موتورهای جستجو از دیگر سایت ها تفکیک میکند ساخت و انتشار محتوایی است که جدید و البته تکراری نباشد.البته منظور از تکراری این نیست که شما اولین نفر در ارائه اون مطلب خاص باشید بلکه منظور این است که به قلم خودتان و با نقطه نظر خودتان نوشته شده باشد تا در اینترنت یونیک باشد.


نوشتن عنوان صفحه مناسب: استفاده از عنوان صفحه مناسب با متن یکی از نکات مهم در موفقیت سایت شما دارد.باید عناوین کوتاه و مرتبط با متن به کار برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.